reklama

Bryndzové halušky verzus rybie filé

Ako každý gurmán, aj ja sa ľúbim dobre napapkať. Výber a ponuka jedál záleží od obsahu mojej chladničky, prípadne miesta, kde ma hlad zachytí(chladnička mojich a manželových rodičov). Zn.:Zjem všetko, čo nezje mňa asi hovorí za všetko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tento príbeh sa stal asi pred takými siedmimi alebo ôsmimi rokmi. V ten deň sme boli s priateľom na nákupoch - myslím, že sme kupovali také tie športové topánky do hôr. Takže po tých nákupoch sme boli riadne hladní a prvé miesto, kde sme sa zastavili, bola ich kuchyňa, kde mala svoje čestné miesto chladnička. Po podrobnom prieskume bolo zistené, že ponuka na dnešný deň predstavuje bryndzové halušky, alebo rybie filé so šalátom. Proti rybám nemám nič, ale v tom momente som nemala na to chuť. Tak ja som sa rozhodla pre tie klasické slovenského halušky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kým sa halušky zohrievali v mikrovlnke, tak som predsa neodolala a zobrala som si kúsok - fakt to bol mini kúsok ryby. Len tak na chuť. Čo čert však nechcel,(alebo žeby v tom bola moja pahltnosť), tak v tom mini kúsku ryby bola aj taká jedna kostička, ktorá sa rozhodla, že ma "trochu" potrápi. Poviete si nevídali, kosť je mäkká, prehltneš ju. Ale táto moja kostička sa fakt doslova a do písmena zasekla a odmietla postupovať dole. Vyskúšala som aj suchý chleba, ale bolo to asi fakt na dve veci. Priznám sa, že ma prešla chuť nielen na halušky, ale aj na návštevu a chcela som ísť domov.Tak ma môj drahý voľky nevoľky zaniesol domov, kde na potvoru naši doma neboli. Iba sestra. Tak ma priateľ za úspešnej asistencie mojej sestry prehovorili a zaniesli na pohotovosť do Zlatých Moraviec.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Službukonajúci lekár ma potom poslal do nemocnice. Na príjme okrem mňa nikto nebol, tak ma doktor zobral do ambulancie. Po vysvetlení, čo mi je, sa ma spýtal, či tam tú kosť naozaj cítim(si myslím, že keby nie, tak tak nejdem, nie?). Tak ako prvé mi dal nejaký flaštičku s rozprašovačom, ktorá obsahovali liek, ktorý si mám ja sama nastrýkať tam, kde cítim, že je tá kosť - to malo slúžiť na znecitlivenie. Potom sa doktor rozhodol, že sa teda pozrie, čo tam v hrdle mám. Po chvíli sa mu nezdalo osvetlenie v ambulancii, že on nič nevidí a zakrátko vybehol. Priateľa, ktorý ma čakal vonku sa spýtal, či nemá nejakú baterku. Ten však takúto pomôcku nemal, tak doktor vybehol niekde na poschodie a vrátil sa s malou baterkou. Ani táto mu však nepomohla a zopakoval sa predchádzajúci scenár, že opäť išiel von za priateľom a potom niekde mimo. Asi na tretíkrát sa vrátil s lepšou baterkou a tú úžasnú kostičku mi vybral s tým, že na budúce si mám dať radšej bryndzové halušky a nie rybu. Ale kto mal vedieť, že v tom kúsočku bude taká tvrdohlavá kosť, ktorá nechce ísť von?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako ponaučenie mi z toho vyplynulo: Dávajte si pozor na ryby, neviete, aké má kosti a na pohotovosť choďte s tým, čo budete potrebovať pri zákroku. Lebo je možné, že tam už mať nič nebudú.

Sylvia Jurikova

Sylvia Jurikova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek idúci svojou vlastnou cestou, dosť často proti prúdu. Zoznam autorových rubrík:  medziľudské vzťahycesta do hlbín dušeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu